duminică, 18 ianuarie 2009

IN MEMORIAM GHIŢĂ BOBE...

La un an de la trecerea în nefiinţă..

Ai plecat să te odihneşti, lăsându-ne fără stindard...

Moartea nu înseamnă înăbuşirea luminii... E ca şi când ai stinge lampa pentru că a venit noaptea...

... "iartă-le lor toate greşelile pe care cu cuvântul sau cu lucru sau cu gândul le-au săvârşit si- aşează pe ei, Doamne, în locuri luminoase, în locuri cu verdeaţă, în locuri de odihnă, de unde a fugit toată durerea, întristarea şi suspinarea "...

Dumnezeu să-ţi odihnească sufletul în pace!

- Colegii cantemirişti -






Rugăciune

Ingaduie-mă, Doamne

Primeşte-mă

În liniştea albastrului

Tău

Şi odihneste-mă

De prigoana păcatelor mele.

Alina-mi rănile cuvintelor

Ajută-mă să Te strig

Din adânc de inimă.

Învaţă-mă să Te iubesc

Şi lasă-mă, Doamne,

Să tes din lacrimi

Trepte pentru înălţarea sufletului

La poarta milostivirii Tale!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Evenimente...