sâmbătă, 7 februarie 2009

Colegilor mei

Mi-am propus, discutând cu bunul prieten, coleg şi partener Mircea RMV, să public şi să promovez lucrari ale acelora dintre noi care doresc să mi le pună la dispoziţie. Mă gândeam (ne gândeam, eu şi Mircea) că între noi, cantemiriştii Promoţiei 1975, sunt, încă necunoscuţi, oameni de cultură, ingineri, artişti, creatori de o reală valoare. Sunt convins că fiecare dintre aceştia şi-a facut propria lui promovare mediatică în forme specifice. Acest blog, „Timp şi spaţiu cantemirist”, precum şi „Cronopedia” sau alte bloguri pe care le administrez se vor o punte de legătură şi promovare între noi, motive care să ne regăsească după mulţi, mulţi ani de la efemera despărţire liceană.

Păsă” – alias Miron Manega (Manea Dumitru) a fost primul care a înţeles şi a acceptat demersul nostru şi îi mulţumim pentru acceptarea fără rezerve a publicării pe bloguri(în serial sau integral) a primei sale cărţi de poezie „Salonul refuzaţilor”. Sunt convins că încetul cu încetul şi alţi colegi se vor alătura demersului nostru...

Nu pot să închei această introducere în lumea spirituală a promoţiei nostre decât afişând mai jos foto-copia unui autograf al maestrului Tudor Gheorghe acordat lui Păsă pe un bilet de intrare la spectacol...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Evenimente...