marți, 17 martie 2009

Domnului Profesor, cu Dragoste

Am avut privilegiul însoţit de bucuria de a absolvi liceul într-una dintre cele mai bine cotate instituţii de învăţământ de acest gen din ţară, şi anume Liceul Militar „Dimitrie Cantemir” - Brează, în 1975.

Spunem privilegiul deoarece, începând cu clasa a IX-a am avut parte de dascăli cărora le purtăm un profund respect şi recunoştinţă, toţi unul şi unul şi însumând laolaltă mai multe carate decât bijuteriile Coroanei Britanice, unii dintre ei preluându-ne în primul an şi despărţindu-se de noi la Bacalaureat.

Fiecare dintre noi va fi avut dascăli care îi vor fi schimbat viaţa, felul de trai şi capacităţile intelectuale. Datorită dascălilor noştri suntem ceea ce suntem.

Vă mulţumim, domnule profesor DRĂGAN MIHAI, pentru osteneală cu care aţi vegheat desăvârşirea noastră, pentru ne-teama de a vă dărui în prezentarea de noi orizonturi ale cunoaşterii.

Am chicotit ani de zile împreună în acelaşi liceu, sub părinteasca dumneavoastră supraveghere, am copiat când sau dacă s-a putut, am învăţat până ni s-au încins creioanele şi stilourile, am avut dureri de stomac din cauza emoţiilor provocate de ascultări, extemporale sau teze...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Evenimente...